Thursday, March 15, 2012

Perlu ker...

Memang la semua orang ada menghadapi masalah yang tersendiri...tapi apa yang nak diperkatakan kat sini perlu ke peduli apa yang orang fikir sebab kadang-kadang ianya membuat kan migrain..rasa eeee jengkel tahap melampau dan kadang-kadang rasa nak jerit heh jangan nak masuk campur urusan orang boleh tak ..?a.k.a jangan jaga tepi kain orang ..? Apa yang penting misi untuk 5 tahun akan datang bermula hari ini. Bak kata pepatah kalau tak start hari bila lagi...kalau gagal tak pe lah teruskan kita kan ada lima tahun dari sekarang untuk menjayakan misi ....misi ape misi ape....hahah mision imposible......hari - hari yang kita lalui kita misti ada misi kita....kalau tak tercapai sepenuh nyer 50% 40% kira ok..90% pun dah kira bagus la...

Semalam cukup mengemparkan jiwa raga jugak all pintu tingkat 6 buat hal dia black out satu wing pulak, DB trip. Apa ada tikut sudah gigit wayar punca dia jadi begitu..masih dalam siasatan apa yang menjadi double trouble ialah waktu punch in budak budak tingkat 6 dah jadi 3 petang. Aku suh dorang jawab jugak email lewat yang dorang dapat tuh ...apa yang aku tak ingat semalam ialah nak bukak borang insiden...tapi tak pe sok pepagi lagi akan aku buat mende tuh tapi atas nak kak Zakiah  sebab dia Cc area ctu..boleh yer kak Z . Tapi nanti jangan tak jawab pulak borang rate survey dia pulak...nanti nama naik dalam meeting pulak..ok

log config yeah aku telah berjaya hampir siapkan 2011 lepas siap nie aku nak sambung pulak log report 2010 pulak Bila dah siap boleh aku tumpu laporan config. huhu...

Sehingga petang yang hening 25 Oz bekalan untuk Muaz (n kadang-kadang di kecek oleh aina dari adik dia...)hari nie....

No comments:

Post a Comment