Saturday, March 10, 2012

Menang Emas...

Best best best nie merupakan kali ketiga saya dah menang bidd emas nie..tak sangka yer rezeki rezeki rezeki. Semua orang cakap apa untung beli emas masa harga emas tengah turun dan akan turun pada masa 2-3 bulan lagi pada masa akan datang nie. Pelaburan sebenarnyer..kalau jual balik dalam masa-masa nie memang tak de untung kot..tapi aku fikir untuk investment untuk masa akan datang la tak pe la...sebab kalau nak beli emas yang kat kedai tu aku bukan apa yang malas tuh nak bayar duit upah emas. Kalau beli lelong nie bayar harga emas jer...aku boleh gadai kan aku bila-bila aku nak pakai duit...ar - rahnu comfirm nak amik emas-emas yang aku beli nie...so apa nak risau orang cakap rugi cakap la..aku tak kesah....
 Jap lagi aku nak g amik emas yang aku menang nie berdebar-debar macam mana la rupe dia...

Masa dia buat show room tuh tak de cantik sangat....tapi aku tetap bersyukur sebab dapat bidd kali nie....

Kepada sapa-sapa yang nak tengok emas yang aku menang nie tunggu la aku ada kamera yang canggih kit boleh tangkap tunjuk tapi buat masa nie tak de lah yerk...hehehhehe

Sori la buat masa nie tak boleh tunjukk.....kalau masa akan datang kalau tertunjuk tuh rezeki la nama nyer..hehehe

No comments:

Post a Comment