Friday, March 09, 2012

Fuh baru abis meeting

Alamak lagi 2 minggu jer lagi kami-kami nak diaudit oleh En Firdaus merangkap auditor kami di LTAT nie..dalam ISO 20K, tadi baru meeting kajian semula hehehehe....tapi tengok-tengok aku memang plan nak senyap jerr sampai habis meeting tapi heheh nampak nyer kene berkata-kata kata jugak kalu tak..... tak habis meeting heheh adus..aku dah malas nie semua sebab angkara pemberian maklumat yang melampau...oleh aku menyebabkan ramai pulak orang nak bertanya-tanya isu penaiktarafan yang aku usulkan. Ramai yang berminat nak tahu kata nyer...hmmm....aku nie biasa lah kalau dah kuar kalau dah berbunyi macam nak bergaduh...orang dengo pun hmmm budak nie nak buat huru hara ker aper..hehehehe..gempak jer..maner ade aper.....dengan ketiadaan ramai bossss..so team yang tinggal ini lah yang menjawab segala bagai persoalan....so kami pasrah...memang bahagian IT sebenarnya bahagian yang mencabar dan agak meluas dan perlu ada kerjasama dari semua team kalau sorang-sorang alamat tak menjadilah jawapan nyer...


So step yang seterus nyer....do preparation for my Configuration Mgt yang sebenarnya banyak perlu buat penambakbaikan, laporan.....yang aku baru buat separuh jalan...perlu disiap tanpa lengah..

No comments:

Post a Comment