Friday, March 02, 2012

Emm...update akhirnya

Salam untuk semua pengunjung
lama dah tak update dalam blog ini, apa yang nak dikongsikan kepada semua adalah sepanjang tahun lepas dan masuk tahun baru 2012 ops bulan mac lama nya saya tidak berblog. nampaknya dah bersawang dah hehehe....

dari pada muaz lahir sampai lah sekarang nie dah pandai jalan dan nampaknya Muaz pun tak sabo-sabo nak berlari tuh...baru lah dapat kemas kini blog nie...

Diharapkan tahun baru memberikan satu sinar yang berkemalapan buat diri saya almaklumlah kan umur saya pun dah semakin meningkat hmmm...

Cuma sekarang nie akan lebih fokus dan fokus dan fokus dalam setiap apa yang diusahakan....

Saya sekarang sedang berjinak-jinak dengan hartanah mudah-mudahan membuahkan hasil buat keluarga saya dan anak-anak....




dan insyallah tahun nie (boleh kerrrr??) juga kalau ada rezeki nak cuba cari rumah dan nak pindah....kalau boleh nak bawak sekali mak ayah mertua tu pun kalau ada rezeki mintak-mintak kepada Allah berangan rumah landed n beso kit2 pun jadi lah bio ler bebudak dapat bermain dan berlari-lari....al maklum la sekarang bukan senang nak cari rumah yang landed n mampu milik.....itu yang rajin sangat tengok iklan sekarang nie...










No comments:

Post a Comment