Tuesday, March 15, 2011

Running up time

Begini lah hidup. Apa yang kita kecapi kini x mungkin kita kecapinya pada masa akan datang. Dan menda yg kita nak dan ianya tiada skg xsemisti x kita dpt masa akan dtg. Kne byk bersabar dan berusaha terus. Sekarang sedang berperang untuk mengumpul rezeki untuk baby muaz. Masa da tak banyak. Aku kesuntukan masa sebelum mula bekerja. Risau yg teramat sangat. Wp ramai yg memperlekehkn niat aku untuk full breastfeeding tapi aku rasa dari dlm naluri ianya amat penting dan tidak wajar untuk aku abaikan niat untuk kumpul susu standby bila mula bekerja kelak. Kecewa rasanya bila gagal capai apa yang telah diniatkan. Tetapi aku pasrah kalau itu da jadi suratan untuk baby muaz yang umur nya menjangkau sebulan lebih. Berat rasanya untuk meninggalkn rutin direct feeding bila da mula bekerja lagi menyedihkan bila kena campur dengan formula milk. Ya allah kuatkan lah semangat ku untuk usahaku buat baby muaz. Jauhkan dari penyakit M beso dari hadir dlm diriku. Amin.

No comments:

Post a Comment