Monday, March 21, 2011

Last visit after postnatal

Alhamdullilah... selesai sudah rawatan sebelum dan sesudah bersalin saya selama lebih kurang 11 bulan. Macam byk jer bunyi dia tapi tak sampai pun 15 visit. Everything ok aku angap bengkak2 susu bernanar jangkitan kuman tu dugaan tuhan kat saya dan baby, mungkin rezeki baby setakat mana yang tuhan nak bagi Apa pun nah muaz yang tombam la hasil nya. Lepas nie tanak dah, cukup-cukup dulu. Kesian baby. Nanti macam kontrovesi yang tak sedap berlaku yang jadi mangsa baby yang baru lahir. Walaupun macam senang je, maklumlah da lulus 3bulan. Tapi mulut2 di persekitaran yang tak lulus2 lagi. Hendak di buat donno pun tak boleh jugak. Orang2 Itu adalah orang-orang trdekat kita. Tapi ini semua tuhan punya kuasa. Kita duk kelentang kelentung cakap tak nak banak tetiba je da boyot tu ape cite? Ce cite, rancang2 pun klu tuhan tak izin tak menjadi gak kan. Tapi anyway saya memang amat syukur dengan keadaan saya sedia ada. Asal saya tenang dan bahagia bersama famili sudah memadai. Amin

No comments:

Post a Comment