Wednesday, December 15, 2010

Semangat yang ilang...

              Genap usia kandungan aku masuk 32 minggu, badan pun dan semakin berat, keaktifan baby pun dah agak luar biasa sepertinya tak sabo2 nak kua gamaknya. Rambut aku pun dah semakin pulih jarang nak gugur2 compare masa awal mengandung. Sekarang pun dah jarang menyusukan aina cuma bila nak tidor kan dia ' mengempeng sekejap' aku pun tak pasti ade ker tidak susu, banyak mana kuantitinya..yang penting aina senang tido. Apa yang aku perati, preparation untuk baby kali nie dari segi spiritual tak macam yang first -selalu suka culas-culas, Kalo dulu tiap pagi baca quran tapi ntah yang ini - interaksi dengan baby pun x sekerap dulu, pemakanan pun main belasah jer. Kalau Si Aina dulu pantang orang kata makan ini nanti senang bla...bla ....bla.... Bergegas pi cari mende2 yang disarankan tuh...Sekarang w/p dah tahu buat endah tak endah jer...jer ...Semangat yang ilang.....


Termasuk Check up yang ari tuh...dalam 6 kali check up dah 4 kali doktor mengulang kata baby kali nie baby BOY  , tapi aku x kesah sangat boy or girl, dua-dua aku suka jer....

2 comments:

  1. salamssss, seronoknnnyaaa...nanti boleh nyusukan aina+baby sekali:)

    ReplyDelete
  2. kire2 nyer...cam tuh ler skang nie pun mood aina kadang dia nak susu botol kadang tanak langsung dia nak SI jugak...no choice, lepas dpt baby kene jugak susukan aina sekali.

    ReplyDelete