Thursday, December 16, 2010

Cuci-cuci mata JJ MidValley

JCard Member sale MidValley bermula 15 & 16 Disember 2010 Sahaja. Aku nie sibuk jer w/p sebenarnya JJ Card tu aku pinjam jer..Bukan ape suka la nak tengok-tengok ape yang sale kat situ. But nothing much, aku ngan husband pun hanya cuci-cuci mata tak de nak beli ape, w/p sebenarnya matlamatnyer nak cari hadiah mamat adik aku yang nak kawin minggu nie kat taman tasik selatan. Kesimpulannya x beli pun sebabnya potongan harga yang ditawarkan tidak menarik dan tidak memberangsangkan sama sekali. Sempat juga terserempak gak ngan abang J n K. Ila. ..shopping jangan tak shopping...Sampai jer uma, ala ala aina sayang mama tuh dah tido dalam buai pulak. So aku transfer dalam bilik. Past tuh aktiviti biasa tgk TV bersama husband..now kitaorang tengah nak layan cite astro Bachelor (London) tapi mintak maaf yer tuan/puan sekalian kami dua-dua tertido.....zzzzzz zzzzz hehehehe

2 comments:

  1. sabau je lah..dua2 tertido no

    ReplyDelete
  2. JuJu, cerita tuh dah final n skg nie dah tuko citer lain arituh perempuan 25 org rebut lelaki sorang, skang nie cerita 25 lelaki rebut 1 pompuan. kalu rajin layan laa...

    ReplyDelete