Monday, October 11, 2010

Cerita handphone

Dulu aku rasa memang syok ikut perkembangan teknologi tepon ni lebih-lebih lagi yang sykt beso hp duk lunching, teruja nk beli tapi hampeh tak beli pun. Tapi aku penah satu ketika dulu ada suka bangat dgn satu jenama hp yg aku kira tak ramai yang bran pakai hp brand tuh. Atas sebab tu la setelah aku begitu teruja coz aku test not bad, best gak mende ni and xramai yang ada. Sikit punya giler bukan aku x tgk preview dia. Memang hampeh masykt dunia kutuk kau kau tp aku pakai ok je n aku pun mula suka and search utk blaja dia punya fungsi yg biasa2 banyak. Korang dapat agak tak jenama pe kah dia? Aku saje xnk bagitau sebab utama tujuan utama aku saje nak imbas kembali kenangan aku bersama hp pertama aku berjenamakan brand tut....

3 comments:

  1. apa ni main brand tut tut nih..huhuhu..cepat la reveal!

    ReplyDelete
  2. Bitter Sweet, akak bagi chan teka kalu berjaya dapat la habuan nyer..apa hadiah nya tak boleh bagi tau skang, supriseee....

    teka dulu...

    ReplyDelete
  3. salam dear...
    zura follow sini...
    thanks link kan my blog yer!!

    zura tak bran nak cakap.
    tp kompom bukan nokia kan...
    kompom bukan sony...

    brand mesia eh?
    yg mawi jd spokeman tue?

    ReplyDelete